Logist Office – це не тільки швидкі тендери між перевізниками, тепер це єдина цифрова екосистема логістики.
Оновлені кабінети вантажовласника та мобільний застосунок водія DOUMA забезпечують повний контроль перевезень у режимі онлайн — від тендеру до доставки. Це крок до цифрової логістики без зайвих дзвінків, паперів і непорозумінь.
Вам не вистачає перевізників
Наявні перевізники піднімають ціни
У вас з'явився новий клієнт і збільшилась кількість відвантажень
Ви не задоволені якістю послуг ваших перевізників
Наближається пік сезону
Хтось з ваших перевізників відмовився від співпраці
Отримайте найкращі ставки на перевезення
Завдяки платформі з управління автомобільними перевезеннями LOGIST OFFICE ви не переплачуєте і завжди маєте вибір
Мінімізуйте витрати на вантажоперевезеннях та зробіть крок до цифрової логістики без зайвих дзвінків та непорозумінь
100%-ва прозорість ціноутворення та економія на перевезеннях від 10% річного бюджету щомісяця
Від тендеру до доставки — все під контролем!
Кабінети вантажовласника, перевізника та водія працюють як єдиний інструмент для онлайн-контролю рейсів і комунікації
Безкоштовне підключення всіх «своїх» перевізників
Спрощена процедура початку роботи з перевізниками – достатньо укласти договір та зареєструватися на порталі
Тільки перевірені перевізники
Знаходьте нових перевізників та експедиторів із мережі перевірених. Перевіряємо реєстрацію компаній або ФОП в державних реєстрах за допомогою OpenDataBot
Логістика під контролем з мобільним кабінетом водія DOUMA
Додаток DOUMA (Driver-Oriented Unified Mobile Application) дозволяє бачити виконання рейсу у режимі реального часу та контролювати фактичний час прибуття та відправлення.
Єдина платформа для вантажовласника, перевізника і водія об’єднує все — від тендеру до виконання рейсу.
Зручний інтерфейс, один етап тендеру, прозора аналітика пропозицій і миттєва взаємодія між сторонами забезпечують повний контроль і максимальну ефективність логістики в режимі онлайн.
1
Автоматизація від пропозиції вантажу до підтвердження замовлення
Автоматизований незалежний вибір перевізника, що ґрунтується на фінансових показниках, відсутність суб’єктивного підходу. Економія від 30% робочого часу логіста, можливість формування замовлення та передачі всієї необхідної інформації безпосередньо у системі
2
Інтеграція з вашою обліковою системою. Робота логіста в одному діалоговому вікні
Зробіть запит на інтеграцію LOGIST OFFICE з вашою обліковою системою та на підключення модулю моніторінгу транспорту Logisticon Yard, і ви отримаєте автоматизовану, прозору цифрову платформу для управління транспортом в одному вікні. Обмін даними між системами буде автоматичний
3
Зберігання шаблону тендеру та гнучка система звітності
Треба запустити тендер? Запустіть новий тендер у 3 кліки. Не витрачайте часу на його налаштуваннях, відкрийте ваш шаблон, додайте потрібні зміни – все, вам залишиться отримати найвигіднішу пропозицію
4
Автоматичний помічник у визначенні стартової ціни для перевезення
Ви можете бути впевнені, що не переплачуєте за перевезення, система сама підкаже вам стартову ставку для запуску тендеру
Електронний журнал для моніторингу транспорту Logisticon Yard
Система контролю руху транспорту на території підприємства автоматично фіксує час приїзду-від’їзду транспортних засобів на територію підприємства та забеспечує комунікацію між підрозділами підприємства і водіями транспортних засобів Заощаджуйте операційні витрати та уникайте простоїв!
Заощаджуйте операційні витрати та уникайте простоїв!
Як це працює?
Обрати Logist Office та зареєструватися на платформі, внести всю необхідну для роботи інформацію
Крок 2
Ознайомитися з детальним функціоналом майданчику в розділі “Інструкції”. За необхідністю, замовити презентацію
Крок 3
Оголосити «своїм» перевізникам, що ваша компанія буде робити замовлення транспорту винятково за результатами торгів в Logist Office і їм потрібно зареєструватися на платформі
Крок 4
Обрати час початку проведення торгів, тривалість тендеру і повідомити цю інформацію перевізникам
Крок 5
З визначеної дати почати проводити тендерні торги. На початковий період бажано залучити техпідтримку платформи до контролю коректного використання платформи
Крок 6
Долучати до торгів нових перевізників. Бажано мати не менше 20 перевізників. Рівень знижки стартової вартості рейсу напряму залежить від кількості активних перевізників, тому, чим їх буде більше – тим більше грошей в зекономите
Крок 7
За допомогою кабінету водія DOUMA контролювати виконання рейсу в режимі реального часу
Крок 8
Продовжувати використання платформи Logist Office та рахувати заощаджені гроші 🙂
Бажаєте перед реєстрацією записатися на демонстрацію Logist Office або обговорити умови співпраці?
Заповніть форму і наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом

ТОВ “Логіст Офіс”
01010, м.Київ, вул. Івана Мазепи, 11-а, оф.54
Головний офіс:
+38 (050) 058-82-04 (тiльки Viber або Telegram) пн-пт 10.00-17.00
Тех.підтримка:
@logistoffice_bot (Telegram) пн-пт 9.00-18.00