Logist Office – система управління автомобільними перевезеннями та тендерний майданчик для вантажовласників

Проводьте швидкі тендери між власними та перевіреними перевізниками та експедиторами. Спеціальні умови для волонтерських організацій, дізнатися

phone

Logist Office – найкраще рішення для бізнесу, коли:

truck

Вам не вистачає перевізників

truck

Наявні перевізники піднімають ціни

truck

У вас з'явився новий клієнт і збільшилась кількість відвантажень

truck

Ви не задоволені якістю послуг ваших перевізників

truck

Наближається пік сезону

truck

Хтось з ваших перевізників відмовився від співпраці

Чому Logist Office?

icon

Отримайте найкращі ставки на перевезення

Завдяки платформі LOGIST OFFICE ви не переплачуєте і завжди маєте вибір

icon

Мінімізуйте витрати на вантажоперевезеннях

100%-ва прозорість ціноутворення та економія на перевезеннях від 10% річного бюджету щомісяця

icon

Ви волонтери? Це рішення для вас, коли вам потрібно знайти перевізників або отримати кращі ціни

Єдина база даних перевізників з усією необхідною контактною інформацією

vantaj

Що по перевізниках?

content

Безкоштовне підключення всіх «своїх» перевізників

Спрощена процедура початку роботи з перевізниками – достатньо укласти договір та зареєструватися на порталі

content

Тільки перевірені перевізники

Знаходьте нових перевізників та експедиторів із мережі перевірених. Перевіряємо реєстрацію компаній або ФОП в державних реєстрах за допомогою OpenDataBot

content

Готовність перевізників до цифрової співпраці

Запрошені на тендер перевізники та експедитори вже працюють на платформі та готові до цифрової співпраці з вантажовідправником, який також працює на платформі

Чому це дійсно зручно?

Найпростіший професійний інструмент для ефективних тендерів Зручний інтерфейс, тендер в один етап, прозорість аналізу отриманих пропозицій, миттєві відповіді та пропозиції від перевізників – все це значно спрощує тендерну процедуру.

pc

Новий рівень автоматизації вашої логістики

Всі бізнес-процеси логіста в одному вікні

1

Автоматизація від пропозиції вантажу до підтвердження заявки

Автоматизований незалежний вибір перевізника, що ґрунтується на фінансових показниках, відсутність суб’єктивного підходу Економія від 30% робочого часу логіста,
можливість формування замовлення та передачі всієї необхідної інформації безпосередньо у системі

2

Інтеграція з вашою обліковою системою. Робота логіста в одному діалоговому вікні

Зробіть запит на інтеграцію LOGIST OFFICE з вашою обліковою системою та на підключення модулю моніторінгу транспорту Logisticon Yard, і ви отримаєте автоматизовану, прозору цифрову платформу для управління транспортом в одному вікні. Обмін даними між системами буде автоматичний

3

Зберігання шаблону тендеру та гнучка система звітності

Треба запустити тендер? Запустіть новий тендер у 3 кліки. Не витрачайте часу на його налаштуваннях, відкрийте ваш шаблон, додайте потрібні зміни – все, вам залишиться отримати найвигіднішу пропозицію

4

Автоматичний помічник у визначенні стартової ціни для перевезення

Ви можете бути впевнені, що не переплачуєте за перевезення, система сама підкаже вам стартову ставку для запуску тендеру

sub-phone

Унікальна пропозиція від Logist Office інтегрований модуль контролю транспорту Logisticon Yard

Електронний журнал для моніторингу транспорту Logisticon Yard

Система контролю руху транспорту на території підприємства автоматично фіксує час приїзду-від’їзду транспортних засобів на територію підприємства та забеспечує комунікацію між підрозділами підприємства і водіями транспортних засобів Заощаджуйте операційні витрати та уникайте простоїв!

Заощаджуйте операційні витрати та уникайте простоїв!

Як це працює?

invitation
Налаштування тендеру
invitation
Розсилка запрошень
invitation
Торги
invitation
Підтвердження “переможця”
invitation
Оформлення замовлення перевізнику
invitation
Контроль виконання перевезення
8 кроків успішного використання Logist Office
Крок 1

Обрати Logist Office та зареєструватися на платформі, внести всю необхідну для роботи інформацію

Крок 2

Ознайомитися з детальним функціоналом майданчику в розділі “Інструкції”. За необхідністю, замовити презентацію

Крок 3

Оголосити «своїм» перевізникам, що ваша компанія буде робити замовлення транспорту винятково за результатами торгів в Logist Office і їм потрібно зареєструватися на платформі

Крок 4

Обрати час початку проведення торгів, тривалість тендеру і повідомити цю інформацію перевізникам

Крок 5

З визначеної дати почати проводити тендерні торги. На початковий період бажано залучити техпідтримку платформи до контролю коректного використання платформи

Крок 6

Долучати до торгів нових перевізників. Бажано мати не менше 20 перевізників. Рівень знижки стартової вартості рейсу напряму залежить від кількості активних перевізників, тому, чим їх буде більше – тим більше грошей в зекономите

Крок 7

Не соромитися звертатися в чат до техпідтримки Logist Office з будь-яких питань використання платформи чи пошуку перевізників

Крок 8

Продовжувати використання платформи Logist Office та рахувати заощаджені гроші 🙂

Нам довіряють:

Бажаєте перед реєстрацією записатися на демонстрацію Logist Office або обговорити умови співпраці?

Заповніть форму і наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом









    box
    Зв'язок з нами:
    mini-map

    ТОВ “Логіст Офіс”

    01010, м.Київ, вул. Івана Мазепи, 11-а, оф.54

    mini-map

    Головний офіс:

    +38 (050) 058-82-04 (тiльки Viber або Telegram) пн-пт 10.00-17.00

    mini-map

    Тех.підтримка:

    @logistoffice_bot (Telegram) пн-пт 9.00-18.00

    Спільнота: