Проводьте швидкі тендери між власними та перевіреними перевізниками та експедиторами. Спеціальні умови для волонтерських організацій, дізнатися
Вам не вистачає перевізників
Наявні перевізники піднімають ціни
У вас з'явився новий клієнт і збільшилась кількість відвантажень
Ви не задоволені якістю послуг ваших перевізників
Наближається пік сезону
Хтось з ваших перевізників відмовився від співпраці
Отримайте найкращі ставки на перевезення
Завдяки платформі AVTOTENDER LOGIST OFFICE ви не переплачуєте і завжди маєте вибір
Мінімізуйте витрати на вантажоперевезеннях
100%-ва прозорість ціноутворення та економія на перевезеннях від 10% річного бюджету щомісяця
Ви волонтери? Це рішення для вас, коли вам потрібно знайти перевізників або отримати кращі ціни
Єдина база даних перевізників з усією необхідною контактною інформацією
Безкоштовне підключення всіх «своїх» перевізників
Спрощена процедура початку роботи з перевізниками – достатньо укласти договір та зареєструватися на порталі
Тільки перевірені перевізники
Знаходьте нових перевізників та експедиторів із мережі перевірених. Перевіряємо реєстрацію компаній або ФОП в державних реєстрах за допомогою OpenDataBot
Готовність перевізників до цифрової співпраці
Запрошені на тендер перевізники та експедитори вже працюють на платформі та готові до цифрової співпраці з вантажовідправником, який також працює на платформі
Найпростіший професійний інструмент для ефективних тендерів Зручний інтерфейс, тендер в один етап, прозорість аналізу отриманих пропозицій, миттєві відповіді та пропозиції від перевізників – все це значно спрощує тендерну процедуру.
1
Автоматизація від пропозиції вантажу до підтвердження заявки
Автоматизований незалежний вибір перевізника, що ґрунтується на фінансових показниках, відсутність суб’єктивного підходу Економія від 30% робочого часу логіста,
можливість формування замовлення та передачі всієї необхідної інформації безпосередньо у системі
2
Інтеграція з вашою обліковою системою. Робота логіста в одному діалоговому вікні
Зробіть запит на інтеграцію AVTOTENDER LOGIST OFFICE з вашою обліковою системою та на підключення модулю моніторінгу транспорту Logisticon Yard, і ви отримаєте автоматизовану, прозору цифрову платформу для управління транспортом в одному вікні. Обмін даними між системами буде автоматичний
3
Зберігання шаблону тендеру та гнучка система звітності
Треба запустити тендер? Запустіть новий тендер у 3 кліки. Не витрачайте часу на його налаштуваннях, відкрийте ваш шаблон, додайте потрібні зміни – все, вам залишиться отримати найвигіднішу пропозицію
4
Автоматичний помічник у визначенні стартової ціни для перевезення
Ви можете бути впевнені, що не переплачуєте за перевезення, система сама підкаже вам стартову ставку для запуску тендеру
Електронний журнал для моніторингу транспорту Logisticon Yard
Система контролю руху транспорту на території підприємства автоматично фіксує час приїзду-від’їзду транспортних засобів на територію підприємства та забеспечує комунікацію між підрозділами підприємства і водіями транспортних засобів Заощаджуйте операційні витрати та уникайте простоїв!
Заощаджуйте операційні витрати та уникайте простоїв!
Як це працює?
Обрати AVTOTENDER Logist Office та зареєструватися на платформі, внести всю необхідну для роботи інформацію
Крок 2
Ознайомитися з детальним функціоналом майданчику в розділі “Інструкції”. За необхідністю, замовити презентацію
Крок 3
Оголосити «своїм» перевізникам, що ваша компанія буде робити замовлення транспорту винятково за результатами торгів в AVTOTENDER Logist Office і їм потрібно зареєструватися на платформі
Крок 4
Обрати час початку проведення торгів, тривалість тендеру і повідомити цю інформацію перевізникам
Крок 5
З визначеної дати почати проводити тендерні торги. На початковий період бажано залучити техпідтримку платформи до контролю коректного використання платформи
Крок 6
Долучати до торгів нових перевізників. Бажано мати не менше 20 перевізників. Рівень знижки стартової вартості рейсу напряму залежить від кількості активних перевізників, тому, чим їх буде більше – тим більше грошей в зекономите
Крок 7
Не соромитися звертатися в чат до техпідтримки AVTOTENDER Logist Office з будь-яких питань використання платформи чи пошуку перевізників
Крок 8
Продовжувати використання платформи AVTOTENDER Logist Office та рахувати заощаджені гроші 🙂
Бажаєте перед реєстрацією записатися на демонстрацію AVTOTENDER Logist Office або обговорити умови співпраці?
Заповніть форму і наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом
ТОВ “Логіст Офіс”
01010, м.Київ, вул. Івана Мазепи, 11-а, оф.54
Головний офіс:
+38 (050) 058-82-04 (тiльки Viber або Telegram) пн-пт 10.00-17.00
Тех.підтримка:
@logistoffice_bot (Telegram) пн-пт 9.00-18.00